سرانه تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در آستانه عبور از متوسط کشوری

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از سه بیمارستان در حال ساخت این استان، سرانه تخت‌های بیمارستانی از متوسط کشوری فراتر می‌رود.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان افزود: تکمیل دانشکده‌های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان نیز از دیگر اولویت‌های استان است که با کمک خیران عملیات احداث دانشکده علوم پزشکی غرب استان آغاز شده است.

وی بیان کرد: ضرورت دارد دانشکده علوم پزشکی در شرق هرمزگان نیز عملیات آن آغاز شود، ضمن اینکه در صورت وجود ساختمان دولتی مازاد نیز آمادگی داریم بازسازی و مناسب‌سازی آن را برای بهره‌برداری به عنوان دانشکده آغاز کنیم.

نماینده عالی دولت در هرمزگان همچنین بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد تاکید و اظهار کرد: آغاز به کار این دانشکده‌ها می‌تواند تحولی بزرگ در نظام آموزشی استان ایجاد کند.نماینده عالی دولت در هرمزگان همچنین بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد تاکید و اظهار کرد: آغاز به کار این دانشکده‌ها می‌تواند تحولی بزرگ در نظام آموزشی استان ایجاد کند.

سرانه تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در آستانه عبور از متوسط کشوری

دوستی تقویت زیرساخت‌های مربوط به حوزه انرژی در شهرک‌های صنعتی را نیز یکی از اولویت‌های کاری سال‌جاری برشمرد و گفت: با هدف حذف سوخت مایع صنایع تلاش خواهیم کرد شهرک‌های صنعتی را به شبکه گاز شهری متصل کنیم تا فساد موجود در این حوزه از بین برود؛ ضمن اینکه زیرساخت‌های برق و آب شهرک‌ها نیز توسعه خواهد یافت.

وی با تاکید بر تشکیل کارگروه تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) و تعیین اعضای مشورتی، خاطرنشان‌کرد: تمامی مدیران باید برای حضور مردم در عرصه اقتصاد راه پیدا کنند و ضروری است که در هر دستگاهی یک نفر این مسئولیت را برعهده بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha