رستگاری گاندوها در وقت‌های تلف شده؛ ذوب‌آهن به رتبه هفتم رسید

تهران- ایرنا- تیم فوتبال ذوب‌آهن از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران موفق شد برابر آلومینیوم اراک به برتری دو بر صفر دست یابد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، دیدار تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم اراک از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد و در نهایت با برد ذوب آهن اصفهان به پایان رسید. هر دو گل میزبان در وقت‌های تلف شده به‌ثمر رسید.

در نیمه اول دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند، اما در ادامه شرایط تغییر کرد.

در دقیقه ۹۰، فردین یوسفی با یک شوت محکم توانست دروازه احمد گوهری را باز کند و در ثانیه‌های پایانی بازی محمدجواد محمدی برای بار دوم دروازه تیم آلومینیوم اراک باز کرد و در نهایت بازی به سود ذوب‌آهن به اتمام رسید.

ذوب‌آهن با این برد ۳۳ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و آلومینیوم اراک با این شکست ۳۰ امتیازی ماند به در رده دهم نزول کرد.

ترکیب ابتدایی ذوب آهن:

پارسا جعفری ، محمدقریشی ،شایان مصلح،فریبرز گرامی،گریگول چاپرادزه،امیرحسین جدی ،مهردادرضایی ،کمال کامیابی نیا،محمد حسین اسلامی ،مجید علیاری ،امیدلطیفی

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب آلومینیوم:

حمدگوهری،امیرنوری،احسان قهاری ،مهدی لیموچی ،امین جهان کهن ،سیدمهران موسوی ،عارف حاجی عیدی ،یونس اکبرپور،میلادبدرقه،محمد مهدی لطفی

سرمربی: مجتبی حسینی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha