۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۶
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85452364
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم آلومینیوم اراک: فرصت سوزی ما را اذیت می کند

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۶
کد خبر: 85452364
سرمربی تیم آلومینیوم اراک: فرصت سوزی ما را اذیت می کند

اصفهان-ایرنا-سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: استفاده نکردن از موقعیت های ۶۰ تا ۷۰ درصدی گل زنی بازیکنان، خیلی ما را اذیت می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی حسینی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی «ذوب آهن» و «آلومینیم» افزود: ما نمی توانیم در محوطه جریمه از موقعیت های خود استفاده کنیم اما رقبای ما می توانند.

وی ادامه داد: بازیکن تیم ذوب‌آهن در وقت اضافه روی توپ پشت دفاع و در شلوغی، ضربه استثنایی زد و تیمش را پیروز کرد.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازیکنان باید در فوتبال باید بی رحم تر باشند و تنها حفظ توپ و بازی خوب کافی نیست.
وی اضافه کرد: باید در نقطه انتهایی زمین فوتبال کار خود را بهتر تمام کنیم اما در حال حاضر با این مشکل مواجه هستیم.
حسینی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در نیمه اول خوب و چشم نواز بازی کردند و حفظ توپ خوبی داشتند اما در نیمه دوم تیم ذوب آهن با انجام تعویض‌ها سعی بر وارد کردن فشار به تیم ما را داشت اما موقعیت خوبی بدست نیاورد.
وی با بیان اینکه از تلاش های بازیکنان تیمم خیلی راضی هستم ابراز امیدواری کرد که این فصل را با رده و رتبه خوبی تمام کنیم.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی امروز حساسیت چندانی برای هر دو تیم نداشت و داور این دیدار هم قضاوت خوب انجام داد.
به گفته وی، تیم های ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک جزو تیم های میان جدولی هستند که خطر سقوط و شانسی برای کسب سهمیه نداشتند و هر دو تیم برای بازی آمده بودند.
حسینی با بیان اینکه داوری امروز برای ما بهترین داوری بود، گفت: با در نظر گرفتن بلاهایی که در این فصل بر سر تیم ما آمده، داور امروز خیلی خوب قضاوت کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم اراک از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران امروز در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد و در نهایت با برد ۲ بر صفر ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.
ذوب‌آهن با این برد ۳۳ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و آلومینیوم اراک با این شکست ۳۰ امتیازی ماند به در رده دهم نزول کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha