ترویج سبک زندگی اسلامی عامل اصلی تحکیم بنیان خانواده است

سنندج- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی عامل اصلی استحکام و تحکیم بنیان خانواده است و همه باید در این زمینه ایفای نقش کنیم.

به گزارش ایرنا، عبدالله رشیدی‌پور روز دوشنبه در اولین جلسه قرارگاه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه در سنندج اظهار کرد: تحکیم خانواده اسلامی، موضوع است که به توجه جدی و انسجام همه دستگاه‌های متولی نیاز دارد.

وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی و تاثیر آن در تحکیم بنیاد خانواده، افزود: تا این امر محقق نشود نمی‌توان از بحث عفیفانه سخنی به میان آورد، چرا که زیست عفیفانه در یک فرآیند رشدی و تربیتی حاصل می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان ضمن تاکید بر لزوم تقویت تحکیم بنیان خانواده‌ها، گفت: پوشش جوانان امروزی با سبک زندگی ایرانی اسلامی مغایرت دارد و زیست عفیفانه اگر در خانواده‌ها کمرنگ شده و در محیط خانواده ترویج نشود جوانان ما با مشکلات جدی‌تری مواجه خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی و نقش آن در فرزندآوری، سهم اقتصاد و فرهنگ را در این فرآیند مساوی اعلام کرد و افزود: تنها مشکلات اقتصادی عامل کاهش فرزندآوری نیست چرا که خانواده‌هایی‌ هستند با رفاه کامل نیز خیلی رغبتی به فرزند آوری ندارند.

رشیدی پور از کارشناسان صاحب‌نظر خواست، نظرات و پیشنهادات خود در زمینه تحکیم خانواده و زیست عفیفانه را ارائه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات غرورآفرین سپاه در حمله نظامی اخیر به رژیم خبیث صهیونیستی که به وعده صادق شهرت گرفت، اظهار کرد: عملیات"وعده صادق" پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اضافه کرد: عملیات مقتدرانه سپاه، جهان را تکان و معادلات منطقه را تغییر داد و منجر به تغییر دیدگاه‌ها نسبت به جمهوری اسلامی در سطح جهان شد.

رشیدی پور با بیان اینکه این عملیات بر اساس منطق بین‌المللی دفاع مشروع شکل گرفت و پاسخی قاطع به شرارت‌های رژیم اشغالگر قدس در سوریه بود، افزود: امروز جمهوری اسلامی بیش از ۴۵ سال گذشته با اقتدار قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha