۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85453202
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شهروندان در استخدام خدمتکار دقت کنند

اصفهان – ایرنا – رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان به شهروندان توصیه کرد که برای رعایت ملاحظات امنیتی و ایمنی در انتخاب و بکارگیری خدمتکار برای انجام امور منزل خود یا مراقبت از سالمندان، دقت بیشتری کنند.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان روز دوشنبه تاکید کرد: به این منظور باید از طریق مبادی قابل اعتماد و رسمی، در این باره اقدام و از استخدام افراد ناشناس به جد خودداری کرد.

وی اظهار داشت: بتازگی سارقی که بعنوان خدمتکار اقدام به سرقت طلاهای بانوی سالمندی در شهر اصفهان کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی اصفهان افزود: در پی وقوع سرقت طلاجات این بانو، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و بررسی‌ انجام شده متوجه شدند سارق که از طریق درج آگهی در یکی از سایت‌های اینترنتی بعنوان خدمتکار در منزل مالباخته استخدام شده بود، در فرصتی مناسب از غفلت صاحبخانه استفاده و اقدام به سرقت طلاهای او کرده و از محل متواری شده بود.

سرهنگ ترکیان افزود: در این راستا کارآگاهان با تلاش شبانه‌روزی، مخفیگاه سارق را شناسایی و او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق به بزه ارتکابی اعتراف کرد و به مرجع قضائی تحویل شد.

به گزارش ایرنا، چندی پیش نیز در اصفهان بانوی سالمندی توسط همسر پرستار مراقب او که فردی معتاد به مواد مخدر بود، به قتل رسید.

وی برای تامین هزینه مواد مورد نیاز خود پس از بازگشت همسرش به خانه، با برداشتن کلید منزل فرد سالمند به خانه او مراجعه کرده و با هدف سرقت طلاجاتش، صاحبخانه را کشته بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha