۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85453902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰
کد خبر: 85453902
۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

زنجان- ایرنا - سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که از این تعداد ۴۰ نفر را بانوان و ۴۵ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

رحیم شکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده است، افزود: با توجه به در پیش بودن مراسم حج تمتع، اعزام زائران حج عمره نیز آغاز شده است.

وی اضافه کرد: مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

این مسوول ادامه داد: با توجه به محدودیت های ایستگاه پروازی، زائران عمره استان زنجان از فرودگاه تهران در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، اظهار داشت: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام ها در سال آینده افزایش یابد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان در خصوص اعزامی های حج تمتع نیز گفت: یک هزار و ۲۷۰ زائر در قالب ۱۰ کاروان از استان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

وی اضافه کرد: ۶۷۱ نفر از از اعزامی ها را مردان و ۵۹۹ نفر را بانوان تشکیل می دهند که طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه زنجان اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان یادآور شد: امکان افزایش کاروان ها وجود ندارد چون پیش از این اقدامات و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha