۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبر: 85454177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رگبار و رعد و برق پدیده غالب وضعیت جوی قزوین

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبر: 85454177
رگبار و رعد و برق پدیده غالب وضعیت جوی قزوین

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: پدیده غالب وضعیت جوی استان با گذر امواج بارشی با بارش رگبار، افزایش ابر و رعد و برق همراه است.

مهدی آخوندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای نشان می‌دهد که برای وضعیت جوی استان در روز جاری احتمال افزایش ابر، بارش های رگباری باران و گاهی رعد و برق با احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه پدیده غالب وضعیت جوی هوای استان قزوین برای فردا /چهارشنبه/ با وزش بادهای شمالی همراه است، ادامه داد: وضعیت جوی هوای استان برای روزهای پنجشنبه و جمعه به نسبت پایدار بوده و به لحاظ دمایی امروز و فردا با توجه به جریانات شمالی شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

به گفته این مسوول، با توجه به بارش هایی که در سطح استان شاهد هستیم، حدود ۱۰ میلی متر بارندگی از روز گذشته تا این لحظه در آوج و هفت دهم میلی متر در قزوین ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته کمینه دما در آوج پنج، بیشینه دما در آبیک ۲۳ و رازمیان ۲۶ و همچنین نوسانات دمایی در قزوین بین ۱۱ و ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha