۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85454186
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

توطئه‌های اقتصادی دشمنان با رونق تولید و اشتغال نقش برآب می‌شود

رشت - ایرنا - مسئول سازمان بسیج کارگری گیلان گفت: راهبرد اساسی دشمنان برای آسیب به کشور مبتنی بر اقتصاد است که این توطئه‌ها با تکیه بر تولید و رونق اشتغال نقش برآب می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عباس اسکندری روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج کارگری اظهار کرد: دشمنان با حربه‌های مختلف در پی آسیب به اقتصاد کشور هستند که برای خنثی سازی نقشه شوم آنها باید به تولید و رونق این بخش بهای بیشتری داده شود و همه تلاش ها بر این حوزه متمرکز شود و این امر به طور حتم با مشارکت مردم تحقق می یابد.

وی افزود: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» حاکی از آن است که راهبرد اساسی کشور نیز تولید است لذا در این راستا باید گام‌های اساسی برداشت و موانع تولید به حداقل کاهش یابد.

اسکندری بیان کرد: پنجم تا ۱۲ اردیبهشت هفته بسیج کارگری است که در گیلان ۳۱ عنوان برنامه طی این هفته انجام می‌شود؛ برپایی میزهای تخصصی خدمت در راستای رفع مشکلات کارگران همچنین رسیدگی به امور و چالش های کارگران و رفع موانع تولید با حضور متولیان کار و تولید در شهرکهای صنعتی استان از مهمترین این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار ۴۶ کارگر منتخب گیلان با مقام معظم رهبری، دیدار کارگران با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای کارگری از دیگر برنامه‌ها مهم این هفته بشمار می‌رود.

رئیس سازمان بسیج کارگری گیلان اضافه کرد: همچنین برگزاری یادواره شهدای کارگری، تجلیل از کارگران نمونه در شهرهای مختلف استان، ویزیت رایگان کارگران در شهرکهای صنعتی، برگزاری رزمایش شیفت ایثار با حضور گروه‌های جهادی، برپایی اردوی راویان پیشرفت با حضور فعالان رسانه در کارخانجات و واحدهای تولیدی و برگزاری مسابقات ورزشی بین کارگران از دیگر برنامه‌های هفته بسیج کارگری در گیلان است.

سرهنگ اسکندری با بیان اینکه جامعه کارگری ۱۴ هزار شهید در دوران دفاع مقدس نثار میهن اسلامی کرده که از این تعداد ۴۱۸ شهید مربوط به گیلان است، خاطرنشان کرد: برپایی میزهای تخصصی خدمت در این هفته بسیار ضروری است زیرا کارگران می توانند مشکلات خود را به طور مستقیم با متولیان در میان بگذارند و از سوی دیگر تولیدکنندگان نیز خواهند توانست موانع تولید را بازگو کنند تا مسئولان برای رفع آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha