۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85454324
T T
۶۲ نفر

برچسب‌ها

عامل سرقت ۴۰ میلیارد طلا از منازل کرمان دستگیر شد

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85454324
عامل سرقت ۴۰ میلیارد طلا از منازل کرمان دستگیر شد

کرمان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری یک سارق منزل در این شهر با کشف ۱۲ فقره سرقت طلا به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلا از چند منزل در سطح شهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه های سرقت متوجه شدند بیشتر سرقت ها با شکستن نرده های ضعیف و شیشه های فاقد حفاظ صورت گرفته اما به هر ترتیب سرنخ هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: در این راستا ماموران با انجام پیجویی های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان یکی از شهرستان های کرمان بود پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت های شبانه روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات مسروقه دستگیر کردند.

سرهنگ میرحبیبی بیان داشت: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت انواع طلا از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آن ها به مالخرهایی در شهرستان های جنوبی استان کرمان اقرار کرده که پیگیری های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha