۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۰
کد خبر: 85454722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۵۴۶ عدد اسباب بازی قاچاق در اراک توقیف شد

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۰
کد خبر: 85454722
یکهزار و ۵۴۶ عدد اسباب بازی قاچاق در اراک توقیف شد

خمین - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از توقیف محموله حامل یک هزار و ۵۴۶ عدد اسباب بازی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در اراک خبر داد.

به گزارش عصر سه شنبه پلیس،سرهنگ «محمد عقیل سلگی» گفت: در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی، با اقدامات اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان اراک مطلع شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای توقیف آن محموله آغاز کردند.

این مقام انتظام افزود: سرانجام کامیون مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی اظهار کرد: این محموله توقیفی از یکی از استان های مرزی کشور به مقصد تهران بارگیری شده و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بود که با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان متوقف شد.

سرهنگ سلگی با بیان اینکه از سوی کارشناسان مربوطه، ارزش کالاهای کشف شده در این عملیات پنج میلیارد ریال اعلام شده است، افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق حرفه ای خانه باغ های خمین با ۶ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری یک نفر سارق حرفه ای خانه باغ های شهرستان خمین و اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «عبدالرضا جودکی» بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت ازخانه باغ های اطراف شهرستان خمین، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خمین تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و سرانجام سارق حرفه ای را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف سارق به ۶ فقره سرقت خانه باغ های اطراف شهرستان خمین اظهار کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جودکی تاکید کرد: برقراری نظم و امنیت مطلوب، جلب رضایتمندی شهروندان و تحقق احساس امنیت، همواره سرلوحه کار پلیس است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی خمین خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف خودروی حامل بیش از پنج کیلو گرم تریاک در دلیجان

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و پنج کیلو ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ « ملک حسین چگنی» افزود: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم مواد مخدر، روز گذشته(دوشنبه) مأموران انتظامی شهرستان دلیجان در تحقیقی از تردد، یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حامل مواد مخدر با خبر شدند.

وی خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف پنج کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به شیوه ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز شده بود، شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

کشف بیش از چهار هزار قرص غیرمجاز در شازند فرمانده انتظامی شهرستان شازند از کشف چهار هزار و ۳۵۰ عدد قرص غیر مجاز درعملیات توقیف یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرهنگ«محمد رضایی » ادامه داد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی توره درحین اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محور مواصلاتی یک دستگاه خودرو سواری که از جنوب عازم مرکز بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از خودرو تعداد چهار هزار و ۳۵۰ عدد قرص غیر مجاز که بصورت فله ای در حال جابجایی بود را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رضایی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت،گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha