۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۴:۱۱
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85454919
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بمباران مناطق مختلف نوار غزه؛ هفت نفر شهید و ده‌ها تن زخمی شدند + فیلم

تهران- ایرنا- جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند که در پی آن هفت نفر شهید و ده‌ها تن زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) منزل مسکونی خانواده «البحابصه» در محله السلام رفح را بمباران کردند.

در این حمله هوایی تاکنون سه عضو این خانواده شهید و شماری نیز زخمی شده‌اند که عملیات بیرون کشیدن اجساد و زخمی‌ها همچنان ادامه دارد.

بمباران مناطق مختلف نوار غزه؛ هفت نفر شهید و ده‌ها تن زخمی شدند + فیلم

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین تجمع شماری از ساکنان اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را نیز هدف قرار دادند که در این جنایت نیز چهار شهروند فلسطنی به شهادت رسیدند.

توپخانه رژیم صهیونیستی هم در حال گلوله باران محله الزیتون در شرق شهر غزه است و بمباران خیابان الجلاء شهر غزه نیز شماری زخمی برجای گذاشته است.

مناطق و شهرک‌های القراره در شرق خان یونس، الزوایده در مرکز نوار غزه و برج‌های الصالحی در اردوگاه النصیرات، دیگر مناطق بمباران شده نوار غزه در بامداد چهارشنبه است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته ( ۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش رژیم صهیونیستی بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی در ۳ مورد جنایت جدید، ۳۲ شهروند فلسطینی را در نوار غزه شهید و ۵۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

براساس این بیانیه، از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۴ هزار و ۱۸۳ فلسطینی در غزه شهید و ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha