۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85454984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای پروژه تعریض محور دهگلان-بلبان آباد اجرا شد

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳
کد خبر: 85454984
اجرای پروژه تعریض محور دهگلان-بلبان آباد اجرا شد

سنندج-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از آغاز اجرای فاز اول پروژه تعریض محور دهگلان- بلبان آباد- موچش خبر داد.

فرزاد حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محور دهگلان- موچش یکی از محورهای حادثه خیز است که سالانه شاهد تصادفات و تلفات زیادی در این مسیرهستیم و به منظور ایمن سازی، پروژه تعریض این مسیر از سال گذشته کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه کلنگ زنی پروژه، آبانماه سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، افزود: به دلیل شرایط جوی در زمستان، بخشی از کار انجام و اجرای بقیه کار به فصل کاری ۱۴۰۳ موکول شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: پروژه تعریض محور دهگلان-بلبان آباد- موچش در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه بین سازمان راهداری کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل صمت کردستان در پنج فاز تعریف شده که عملیات اجرایی فاز اول آن به طول۵.۶ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای فاز اول این پروژه ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه برآورد شده است افزود: با اجرای این پروژه ۶.۵ متر به عرض محور اضافه می شود و مشخصات محور از راه فرعی به راه اصلی عریض ارتقاء پیدا خواهد کرد.

به گفته حسنی براساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار این پروژه، فاز اول آن آبان ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha