بیشترین میزان بارش‌ باران ۲۴ ساعت گذشته در فرخشهر چهارمحال و بختیاری ثبت شد + فیلم

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین میزان بارش‌های ناشی از فعالیت سامانه فعال در استان در ایستگاه فرخشهر با ۱۲.۸ میلیمتر ثبت شد.

معصومه نوروزی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش‌ها در شهرکرد ۸.۵ میلیمتر، در بروجن ۹ میلیمتر، سامان، لردگان و بن هر کدام ۲ میلیمتر، کوهرنگ پنج میلیمتر، فارسان هشت میلیمتر، بلداجی ۶ میلیمتر، ایل‌بیگی ۱.۵ میلیمتر، لیرابی ۶.۷ میلیمتر و شلمزار و سورشجان چهار میلیمتر ثبت شده است.

وی ادامه داد: بارش‌ها تا پایان وقت چهارشنبه در استان ادامه دارد و برای روزهای پنجشنبه و جمعه بارشی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود.

نوروزی تصریح کرد: روز چهارشنبه احتمال رخداد تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد و وزش باد به نسبت شدید نیز بسیاری از نقاط استان را فرا می‌گیرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میانگین بارش‌های استان در مقایسه با دوره مشابه میانگین بلندمدت همچنان با کاهش روبروست، اظهار داشت: بارش‌های بهاری پیش رو این کاهش بارش‌ها را جبران نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، هواشناسی چهارمحال و بختیاری برای این سامانه بارشی فعال در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha