۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85455224
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد افتتاح شد 

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبر: 85455224
نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد افتتاح شد 

بجنورد-ایرنا- گفت: نمایشگاه هفته مشاغل در ۱۴ غرفه از دستاوردهای رشته های مختلف هنرستان امروز (چهارشنبه) در محل طلای سفید بجنورد با حضور مسوولان افتتاح شد. 

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این آیین اظهار کرد: این نمایشگاه با محوریت هنرستان ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.

ابوالقاسم اکبری خاطرنشان کرد: نمایشگاه هفته مشاغل در مجتمع طلای سفید بجنورد آغاز به کار کرد و فعالیت آن تا فردا ادامه دارد.

وی تضمین شغلی را از دغدغه های خانواده ها عنوان کرد و گفت: رویکرد آموزش و پرورش، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و هدایت دانش آموزان به هنرستان ها است تا بتوانند در کنار تحصیل، مهارت لازم برای راهیابی به بازار کار را فراگیرند.

اکبری گفت: معرفی رشته های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

وی افزود: رویکرد ما توسعه متوازن رشته ها در مدارس است و اکنون بیش از ۴۴ درصد از دانش آموزان متوسطه در ۹۲ هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش استان ۸۸ رشته مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش ایرنا، ۱۳ هزار و ۴۳۰ هنرجو در هنرستان ها تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha