۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85455517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نصب سامانه‌ ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان آغاز شد

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: نصب سامانه‌ ثبت تخلفات در جاده سلطانیه-خدابنده- همدان با هزینه بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال آغاز شد.

محمد محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ضرورت نصب این سامانه در راستای تامین ایمنی راه ها و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از سرعت غیر مجاز اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، این سامانه تا یک ماه آینده به صورت کامل راه اندازی خواهد شد.

وی اظهار داشت: مسیرهای دیگری در استان از قبیل زنجان به بیجار، زنجان به دندی، ماهنشان و طارم نیز نیازمند نصب سامانه های ثبت تخلفات است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطر نشان کرد: طبق برنامه اعلام شده نصب چنین سامانه هایی در محور قیدار به ابهر و زنجان به بیجار نیز تا ۲ ماه آینده توسط پیمانکار انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: نصب این سامانه ها قطعا در ساماندهی ترافیک، افزایش ایمنی راه ها و پیشگیری از حوادث ناشی از سرعت غیرمجاز بسیار موثر است.

هم اکنون ۴۱ دستگاه نظارت تصویری، ۸۸ دستگاه ترددشمار و ۳۷ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی در استان زنجان وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha