۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85432515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزان تردد در جاده‌های زنجان چهار درصد کاهش یافت

۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۴۷
کد خبر: 85432515
میزان تردد در جاده‌های زنجان چهار درصد کاهش یافت

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: میزان ترددهای این استان در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش چهار درصدی نشان می دهد.

محمد محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:: از آغاز سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند سال قبل تا سیزدهم فروردین امسال، تردد ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۱۳۰ خودرو در جاده‌های استان ثبت شد.

وی اضافه کرد: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۳۴۴ خودرو بود که کاهش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه میزان ورودی خودروها به استان در سیزدهم فروردین ماه ۵۰ هزار و ۵۶۴ تردد بوده است، اضافه کرد: تعداد خروجی نیز۵۴ هزار و ۷۷ خودرو بوده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲.۱ درصد افزایش دارد.

این مسوول ادامه داد: با توجه به آمارهای ارائه شده در بازه زمانی طرح نوروزی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین سال جاری، آزادراه زنجان به قزوین با ۶۱۳ هزار و ۲۳۵ بیشترین تردد را ثبت کرده است.

وی یادآور شد: رانندگان قبل از حرکت برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت مدیریت راه ها و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

بر اساس اعلام راهداری ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال و این مسیرها به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور مجهز است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha