۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85455593
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«وعده صادق» نماد ایستادگی ایرانیان بر مواضع ضد صهیونیستی نظام بود

اصفهان–ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: کاری که در عملیات «وعده صادق» انجام شد، باردیگر این ادعا را ثابت کرد که رهبر معظم انقلاب، مردم و مسوولان نظام در مواضع خود علیه رژیم صهیونیستی ایستادگی دارند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد روز چهارشنبه در دیدار با اعضای برگزارکننده کنگره یادواره شهدای استان و شهرستان اصفهان، مقاومت بی‌نظیر مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق را سبب تسریع گسترش اسلام و انقلاب عنوان کرد.

وی اظهار داشت: کودکان فلسطینی، هر یک بمبی علیه رژیم صهیونیستی هستند و هر کشوری از این به بعد بخواهد با این رژیم رابطه داشته باشد ننگی برای آنها محسوب می‌شود.

امام جمعه اصفهان افزود: خون شهید اثر دارد و شهید دادن مایه سربلندی است و همه همت رژیم صهیونستی نیز این بود که قدرت خود را نشان دهد و قصد داشت با قدرت خود، کشورهای اسلامی را بترسانند.

وی، با تاکید بر تعبیر حضرت امام(ره) در باره اسراییل بعنوان غده سرطانی در منطقه، این تعبیر را یک الهام الهی دانست و تصریح کرد: تحلیلگران تعابیر متعددی در باره حمله اخیر سپاه پاسداران به صهیونیست‌ها بکار بردند و اظهار ناباوری کردند ولی مقاومت مردم مظلوم غزه و همچنین عملیات وعده صادق معجزه خداوند بود و ابهت آمریکا و اسرائیل را درهم شکست.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان نکاتی در باره برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدای اصفهان گفت: تبدیل وصیتنامه شهدا به کتاب، یکی از اموری است که می‌توان انجام داد و بویژه برای برگزاری این کنگره باید از کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز بهره گرفته شود.

«وعده صادق» نماد ایستادگی ایرانیان بر مواضع ضد صهیونیستی نظام بود

وی خاطرنشان کرد: قدردانی از شهدا و خانواده‌های آنها وظیفه همه ماست ولی باید این قدردانی نسبت به جانبازان نیز وجود داشته باشد.

امام جمعه اصفهان با بیان دشواری‌ زندگی جانبازان و لزوم رسیدگی به مشکلات آنها و بهبود شرایط درمانی و مراقبت ویژه از آنان گفت: هرچه داریم از وجود شهدا و جانبازان است و دشمن نیز به همین دلیل تا سال های سال، از آغاز جنگ با کشور ما بیم دارد.

در ابتدای این دیدار فرمانده ناحیه امام صادق(ع) و دبیر کنگره شهدای شهرستان اصفهان گزارشی از روند اجرایی کنگره ارائه کرد و افزود: پس از حدود ۲۷ سال باردیگر کنگره شهدای استان و شهرستان اصفهان فعالیت خود را شروع کرده است بر همین اساس مدلی ارائه شده که ۱۰ کنگره بصورت بخشی در هر منطقه برگزار و در نهایت یک کنگره استانی در انتها برگزار شود.

سرهنگ پاسدار محمدنصر اصفهانی یادآور شد: در مجموعه استان، مسوول برگزاری کنگره شهدا، استانداری و دبیر اجرایی آن سپاه است و کمیته‌هایی نیز بر همین مبنا تشکیل شده است.

سرهنگ نصر اصفهانی افزود: با توجه به اینکه ۶۰ درصد شهدای استان متعلق به شهرستان اصفهان است، یک اجلاسیه مرکزی در استان تشکیل خواهد شد و هر شهرستانی که بالای یکهزار شهید داشته باشد، می‌تواند بطور مستقل کنگره برگزار کند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران، بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

این عملیات‌ که با عنوان «وعده صادق» در صدر اخبار قرار گرفت، واکنش‌های مختلفی در سطح مجامع بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام از جمله ایران و فلسطین بدنبال داشته است.

رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیماهای جنگنده‌ خود هدف موشک قرار داده بود که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha