تلاش برای تحقق شعار سال در همه ایام باید نصب العین مدیران باشد

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به نامگذاری امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط مقام معظم رهبری گفت: تلاش برای تحقق شعار سال در همه ایام باید نصب العین مدیران باشد و با همه توان در این مسیر گام بردارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی افزود: نباید اجازه دهیم که هدف گذاری امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده، در هیچ یک از ایام فراموش شود و باید برنامه ریزی های عملی در این خصوص در دستور کار باشد.

وی اضافه کرد: مسوولان باید روش های مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید را تبیین کرده و زمینه تشویق و تهییج مردم برای مشارکت در این امر مهم را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی محلی برای سیاست گذاری در راستای تحقق شعار سال است، اظهار کرد: مدیران اقدامات لازم برای تحقق این امر مهم را بررسی کرده و به دبیرخانه شورا پیشنهاد دهند تا در جلسات مطرح شده و به عنوان مصوبه ابلاغ شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با تمجید از عملیات وعده صادق ادامه داد: این عملیات در نوع خود بی نظیر بود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هیمنه رژیم صهیونیستی، خیالی باطل است.

وی با اشاره به اینکه باید قدم های پیش رو و اقدامات تمهید شده برای بهبود وضعیت سلامت در کشور و ارتقای شاخص های سلامتی اقشار مختلف در دستور کار جدی شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد، گفت: دستگاه های اجرایی مختلف باید در این خصوص برنامه بدهند و تبیین کنند که در موارد مختلف چه کارهایی باید انجام دهند.

وی با ابراز نگرانی از کم تحرکی بخش قابل توجهی از جامعه افزود: رقم ۷۹ درصدی ذکر شده در این خصوص در کشور قابل قبول نیست و باید برای تحرک بیشتر اقشار مختلف تلاش زیادتری صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه در خصوص اقدامات لازم برای تحقق شعار سال بحث و تبادل نظر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha