امام جمعه ارومیه: جبران عقب‌افتادگی‌ها در حوزه کتابخوانی ضروری است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم تلاش همه جانبه برای توسعه فرهنگ کتابخوانی گفت: جبران عقب‌افتادگی‌ها در این عرصه بسیار ضروری است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز جمعه در دیدار با مدیران اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان‌غربی افزود: باید به صورت شبانه روزی در این خصوص کار کنیم.

وی اضافه کرد: اقدامات خوبی در این خصوص در آذربایجان‌غربی صورت گرفته ولی کافی به نظر نمی رسد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی‌ با بیان اینکه توجه به ایده های نو در این خصوص می تواند بسیار موثر باشد، ادامه داد: می‌توان با ایده های نوآورانه، تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد که این قاعده باید در حوزه کتابخوانی نیز در دستور کار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه تلاش در راستای اعتلای فرهنگی جامعه به ویژه ترویج کتابخوانی اقدامی ارزشمند است، اظهار کرد: حفظ معلومات گذشتگان برای انتقال به آیندگان بسیار ارزشمند است و باید فعالان این عرصه، قدر این کار خود را بدانند.

وی اظهار امیدواری کرد که با تداوم تلاش های صورت گرفته شاهد ارتقای شاخص های کتابخوانی و استفاده از کتابخانه های عمومی برای رشد فرهنگی استان باشیم.

به گزارش ایرنا، خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت این حوزه ارائه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha