معاون استاندار آذربایجان‌غربی: خانواده شهدا و ایثارگران پرچمداران دفاع از نظام هستند

ارومیه- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران پرچمداران دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش ایرنا علی رزازی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان‌غربی بر آگاهی دقیق از مشکلات و حل به موقع آنها تاکید کرد و افزود: یکی از ارکان مهم تحقق مطالبات جامعه ایثارگری، پیگیری متولیان امر است.

وی با بیان اینکه جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران باید خروجی مشخصی در جهت پاسداشت جایگاه ایثار و شهادت داشته باشد، ادامه داد: باید همه اهتمام بر حل مشکلات این جامعه متمرکز شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقام و منزلت شهید مبنی بر اینکه خون مطهر شهید حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد، اضافه کرد: اگر امروز شاهد امنیت و پیشرفت کشور هستیم مدیون و مرهون خون مطهر شهدایی هستیم که در راه وطن و انقلاب جانفشانی کردند و باید حرمت این خونها حفظ شود.

رزازی اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را قانونی برای خدمت به این جامعه دانست و با اشاره به جایگاه برجسته ایثارگران گفت: خانواده شهدا و ایثارگران به جهت درک شرایط، نقش مهم تری در شناسایی و حل مشکلات این بخش از جامعه برعهده دارند.

وی ادامه داد: مقام عالی استان تاکید دارند هرموقع به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران رفتید علاوه بر قدردانی از مجاهدت آنان، درکنارشان بنشینید و ببینید چه مشکلی دارند. مشکل را بشنوید و نسبت به رفع آن اهتمام و اقدام کنید.

وی اظهارکرد: در آذربایجان غربی از اولین روز استقرار دولت مردمی مطالبات مردم در اولویت قرار گرفته و مقام عالی استان طی سفرهای متعدد همراه معاونان خود و مدیران دستگاههای اجرایی به شنیدن صحبت های مردم و مشکلاتشان پرداخته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برنامه دیدار با خانواده شهدا باید با جدیت ادامه یابد و باید در کنار این دیدارها گرهی از مشکلات خانواده های شهدا نیز گشوده شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha