۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85455877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ نامزد استان تهران در دور انتخابات مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می‌کنند

ورامین - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ۳۲ نامزد برای کسب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سید عباس جوهری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین افزود: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات پردیس اسلامشهر و شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک برگزار می‌شود که انتخابات حوزه انتخابیه در تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک و در شهرستان های ورامین پیشوا قرچک به صورت دستی است.

وی اظهار داشت: انتخابات دور اول دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با حضور آحاد مردم بصیر و فهیم استان تهران برگزار شد و این حضور ثابت کرد که با وجود همه مشکلات و برنامه‌ریزی دشمنان قسم خورده نظام، مردم همچنان پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

این مسئول افزود: همکاری مناسب شورای نگهبان و اعضای هیات‌های اجرایی استان تهران باعث شد تا انتخابات بسیاری خوبی در سطح استان تهران برگزار شود و قطعا این همکاری در سایه همدلی و همکاری مناسب در دور دوم نیز استمرار خواهد داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران از برگزاری جلسات کرسی‌های آزاد اندیشی، برگزاری مناظره دانشجویی، تولید سرود، نماهنگ، تئاتر، موشن گرافی ،همایش متعدد با حضور اقشار مختلف و نیز ۱۴۰ برنامه با دانش‌آموزان رأی اولی به عنوان اقدامات بسیاری مناسب استان تهران در جلب مشارکت مردم در انتخابات یاد کرد.

۳۰۷ شعبه اخذ رأی آراد مردم ورامین، پیشوا و قرچک را جمع آوری می کند

۳۴ نامزد استان تهران در دور انتخابات مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می‌کنند

فرماندار ویژه ورامین نیز در این جلسه از آمادگی ۳۰۷ شعبه برای جمع آوری آراء مردم ورامین، پیشوا و قرچک در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مجید درویشی افزود: تلاش اعضای ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ورامین، پیشوا و قرچک، چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در امنیت، صحت، مشارکت و رقابت در انتخابات معطوف شده و این امر زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهم اسفند را فراهم کرد.

وی اظهار داشت: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در دشت ورامین ۴۲۰ شعبه اخذ رای با حدود ۱۲ هزار نفر عوامل اجرایی نظارتی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک مستقر بود که در دور دوم و بر اساس ابلاغ وزارت کشور تعداد شعب به ۳۰۷ شعبه کاهش یافت.

رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک خاطرنشان کرد: قطعا با همت و تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات و مشارکت مردم، شاهد برگزاری حماسه دیگری از حضور مردم در این رویداد مهم سیاسی در روز ۲۱ اردیبهشت خواهیم بود.

ورامین، پیشوا و قرچک یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha