تاکید استاندار کرمان بر آمادگی دستگاه‌ها برای مخاطرات بارندگی

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه بارندگی ها قابل پیش بینی نیست و ضرورت بسیج همه تجهیزات برای مقابله با خسارت های سیل وجود دارد گفت: همه دستگاه ها به ویژه سازمان های زیرساختی مثل آب، برق، مخابرات و گاز آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی فداکار روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان بیان کرد: دستگاه های زیرساختی تا فردا شب (زمان پایان سامانه بارشی) پای کار باشند و شهرداری ها و دهیاری ها نیز مراقبت کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی اظهار داشت: در هشت روز گذشته که درگیر بارندگی ها هستیم، همه دستگاه ها پای کار هستند و بیش از ۵۰۰ دستگاه تجهیزات هفته گذشته برای مقابله با بحران در استان به ویژه جنوب استان آماده شده بود.

استاندار کرمان افزود: در روستاها و شهرهای جنوب کرمان مانند رودبارجنوب و جازموریان که آسیب پذیر بودند، تمهیداتی اندیشیده شد و به لطف خدا بارندگی تدریجی بود و حادثه و خسارتی نداشتیم.

وی تاکید کرد: به عشایر در شمال و جنوب استان کرمان حتما اطلاع رسانی انجام شود و دستگاه ها در هر ناحیه و منطقه برای کمک رسانی آمادگی داشته باشند.

فداکار با اشاره به برگزاری آزمون کنکور در طی ۲ روز آینده بیان کرد: اطلس محل آزمون استان به استانداری ارسال شود و بازدیدها از حوزه های امتحانی به دلیل برهم خوردن تمرکز داوطلبان ضرورت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش ها و احتمال آبگرفتگی، مدیران و فرمانداران مراقبت کنند، آمادگی های لازم را داشته باشند و تمهیداتی بیاندیشند تا حق داوطلبان ضایع نشود.

استاندار کرمان بیان کرد: دستگاه های زیرساختی مانند برق حتما به دلیل بارندگی در حوزه های امتحانی مراقبت کنند که اگر جایی قطعی برق رخ داد، سریع اتصال را برقرار سازند و همه دستگاه ها شرایط را برای آزمون امن فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز بر ضرورت پاسخگویی و مسئولیت پذیری مدیران تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha