۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۷
کد خبرنگار: 5280
کد خبر: 85455980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پانزدهمین جلسه ستاد کنگره یکهزار و ۸۰۰ شهید کاشان برگزار شد

کاشان _ ایرنا _ پانزدهمین جلسه ستاد کنگره سرداران و یکهزار و ۸۰۰ شهید کاشان درحالی عصر چهارشنبه برگزار شد که سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان بر ضرورت رویکردهای مردمی در این یادواره ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا محمدی فشارکی عصر چهارشنبه در پانزدهمین جلسه ستاد کنگره سرداران و یکهزارو ۸۰۰ شهید شهرستان کاشان گفت: هنر ما این است که بتوانیم یادواره شهدا را مردمی برگزار کنیم.

وی افزود: بنا داریم در برگزاری کنگره ملی شهدا همه آحاد جامعه را دخیل کنیم.

محمدی فشارکی افزود: جنگ ترکیبی امروز دشمن، ما را نیازمند بازخوانی فرهنگ شهیدان می کند.

به گفته وی، شهرستان کاشان به لحاظ قدمت و ریشه های عمیق دینی و اعتقادی، متفاوت با بسیاری از شهرستان های دیگر است و انتظار از این شهرستان برگزاری باشکوه کنگره شهداست.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان بیان کرد:کنگره سرداران و یکهزارو ۸۰۰ شهید شهرستان باید تراز استانی داشته باشد،ماموریت یادواره شهدا باید بین همه اقشار جامعه تقسیم شود و همه آحاد جامعه حضور داشته باشند.

به گزارش ایرنا،اجلاسیه نهایی کنگره سرداران و یکهزارو ۸۰۰ شهید شهرستان کاشان شهریور ماه امسال برگزار می شود.

مردم شهرستان کاشان در مجموع یکهزار و ۸۰۰ شهید والامقام در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حریم امنیت و سلامت تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha