تبیین دستاوردهای انقلاب از ماموریت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

کرمان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی از ماموریت‌های این شورا دانست و گفت: انقلاب در این مدت دستاوردهای زیاد و قابل دفاعی داشته است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور عصر چهارشنبه در نشست خبری با اهالی رسانه‌ استان کرمان با اشاره به ماموریت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت ها و ایام مختلف افزود: برگزاری مراسم یکی از ماموریت های شورای هماهنگی است که یکی از این آیین ها بزرگداشت دهه کرامت است و با همکاری آستان‌ های مقدس داخل کشور و استفاده از ظرفیت‌ های مختلف از جمله کانون‌های مساجد در نقاط مختلف ایران و در خارج از کشور هم برگزار می‌ شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: یکی دیگر از ماموریت های شورا انجام هماهنگی برای برگزاری جشن‌ های نیمه شعبان و دهه امامت و ولایت است.
وی از به صحنه آوردن مردم در مسائل بین المللی و دفاع از مردم مظلوم به عنوان دیگر ماموریت‌های شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی نام برد.
حجت الاسلام موسی پور با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین ماموریت‌ های شورا، اجرای مراسم مختلفی است که منجر به جریان‌ سازی فرهنگی در کشور می شود بیان کرد: فضای کشور همواره در راستای حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و انعکاس دیدگاه‌ها و عواطف مردم بوده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: ایران از همان روز اول طوفان الاقصی اولین کشوری بود که برای جشن سراسری و مراسم شکرگزاری فراخوان داد.
وی اظهار داشت: در آن ایام همچنین چند راهپیمایی سراسری و جمعه‌ های خشم هر هفته برگزار می شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، همچنین برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در اعتراض به هتک حرمت مقدسات را از دیگر اقدامات این شورا یادکرد.

وی اظهار داشت: ورود به برخی عرصه ها در دوره جدید شورا ورود شدت بیشتری پیدا کرده است.

حجت الاسلام موسی پور گفت: اقداماتی که شورا انجام می دهد با هدف فرهنگ سازی در جامعه است و این حجم کار با توجه به تعداد اندک نیروی شاغل در شورا و بودجه به‌تنهایی ممکن نیست.

وی تعداد نیروهای شاغل در شورای هماهنگی سطح کشور را ۲۵۰ نفر اعلام و تصریح کرد: هنر شورا استفاده از ظرفیت های مردمی، حاکمیتی و تشکل‌ های مردم نهاد است.

حجت الاسلام موسی‌پور که اصالتا اهل استان کرمان است، همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو مبنی بر «شایعه تصدی پست استانداری وی در کرمان» تصریح کرد: «حضور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را با توجه به حکم مقام معظم رهبری و نمایندگی ولی فقیه در این شورا ترجیح می‌ دهم؛ ضمن اینکه در مورد تغییر در استان چیزی نشنیده‌ام، برای اولین بار این را از شما می‌شنوم و فکر نمی‌کنم بنایی بر تغییر باشد».

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha