مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان قرارداد خود را تمدید کرد

اصفهان- ایرنا- مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند، قرارداد خود با این باشگاه اصفهانی را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند روز گذشته با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران این مجموعه قرارداد خود را تمدید و تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر فوتسال فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده یادآور شد: ابراری‌نیا سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی با گیتی پسند را دارد و فصل گذشته نیز همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.

وی ادامه داد: پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا، محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش رو قرارداد منعقد کرده است.

عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان، احمد پری آذر مربی و امیر هوشنگ مومنی بدنساز تیم فوتسال گیتی پسند نیز در روزهای گذشته قرارداد خود را با باشگاه گیتی پسند تمدید کردند.

باشگاه گیتی پسند اصفهان تاکنون قرارداد بازیکنان محمد رضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری را تمدید کرده و همچنین ۲ بازیکن ارزنده علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد را جذب کرده است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مردان گیتی‌پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha