بهبود وضعیت ترافیک ساکن منطقه ۳ با گشایش پارکینگ طبقاتی عباس آباد

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه سه تهران از افتتاح فاز نخست پارکینگ طبقاتی مجموعه گردشگری عباس آباد در ماه‌های آینده با هدف بهبود وضعیت پارکینگ‌های عمومی و ترافیک ساکن این منطقه خبر داد.

حمید جوانی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: مراحل ساخت این پارکینگ توسط این مجموعه گردشگری در حال انجام است و به نظر می رسد فاز اول آن در ماه‌های آینده افتتاح شود.

وی اظهار کرد: با تکمیل این پارکینگ طبقاتی سرانه پارکینگ‌های عمومی در منطقه سه که با کمبود جدی پارکینگ عمومی مواجه است کاهش پیدا می‌کند.

شهردار منطقه سه در خصوص آخرین وضعیت طرح سه طبقه شدن میدان ونک نیز گفت: طرح کاهش ترافیک چهارراه جهان کودک به میدان ونک یک طرح ملی است که شهرداری منطقه سه مسوول اجرای این طرح است که فاز مطالعاتی آن آغاز شده و پس از تکمیل مراحل مطالعاتی وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی افزود: در این طرح از قبل چهارراه جهان کودک یعنی از بزرگراه شهید حقانی به سمت جهان کودک در مسیرهای شرق به غرب تونلی را خواهیم داشت که این تونل از زیر میدان ونک و بزرگراه ملاصدرا عبور می کند و در بزرگراه شهید چمران به روی سطح خواهد آمد یعنی تونلی است که بیش از ۲ هزار متر طول مسیر آن خواهد بود.

جوانی ادامه داد: با این اتفاق بخشی از میدان ونک را به زیر سطح خواهیم برد یعنی سواره‌ رو به پایین منتقل و خود میدان به یک پیاده راه تبدیل خواهد شد و در واقع در محدوده میدان ونک فضایی سه طبقه را خواهیم داشت.

به گفته وی، کارهای مطالعاتی این طرح بصورت دقیق در محل شهرداری منطقه سه انجام می‌شود و تلاش داریم به سرعت این طرح اجرایی و عملیاتی شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha