۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85456427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: در پی توقیف ۶ دستگاه خودروی شوتی حامل قاچاق انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از این خودروها کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان سرهنگ حسین بدری روز پنجشنبه با تشریح جزئیات این خبر افزود: در اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با

خودروهای شوتی، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری (شوتی) و چهار دستگاه وانت نیسان (شوتی)، برای ماموران محرز شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری اظهار داشت: در بازرسی از خودروها در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلویی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن

قدردانی و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به

شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۳۵ کیلوگرم گوشت فاسد از یک رستوران بین راهی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی بازرسی از یک رستوران بین راهی در محور زنجان – تهران ۱۳۵ کیلوگرم گوشت فاسد غیراحشام حلال گوشت کشف شد.

سرهنگ بدری اظهار داشت: تمام گوشت های کشف شده فاسد و غیرقابل مصرف انسانی بودند که به صورت غیرمجاز در رستوران نگهداری می شدند.

وی ادامه داد: با حضور عوامل اداره دام پزشکی محل پلمب و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha