سارق مغازه‌های تهرانسر در چنگ قانون

تهران بزرگ - ایرنا - سر کلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق حرفه‌ای که از مغازه‌های تهرانسر سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران، سرهنگ محمدرضا موسوی روز پنجشنبه اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت‌ از مغازه‌ ای در محدوده تهرانسر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد سارق، مردی میانسال است که قبل از طلوع آفتاب اقدام به سرقت از مغازه و فروشگاه‌ها می‌کند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: بنابر حساسیت موضوع، ماموران با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، محل‌هایی که احتمال حضور سارق می‌رفت را تحت کنترل قرار دادند تا این که بامداد روز گذشته به مردی که سعی داشت کرکره مشبک یک مغازه را باز کند مواجه شده و برای دستگیری به سمت وی اعزام شدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم که سعی کرد از محل فرار کند اما با سرعت عمل ماموران موفق به این کار نشده و دستگیر شد.

وی تاکید کرد: متهم، پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت، با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند و به محض مشاهده موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

سارق مغازه‌های تهرانسر در چنگ قانون

دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت نیز از دستگیری سارق خودرو با اقدام به موقع پلیس خبر داد.

سرهنگ رضا صادقی پور اظهار کرد: پیرو مراجعه یکی از شهروندان و اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید که در موقعیت خیابان سبلان شمالی به وقوع پیوسته، تیم تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و بازبینی حوالی محل وقوع سرقت، مشخص شد فردی ۳۴ ساله و سابقه دار خودرو را سرقت کرده و شناخته شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با تحقیق و بررسی بیشتر، مخفیگاه سارق شناسایی شده و پس از کسب دستور قضایی، ماموران پلیس به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی افزود: نهایتا سارق سابقه دار در مخفیگاه خود که محلی برای مصرف کنندگان مواد بوده، شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم به سه فقره سرقت در حوالی خیابان سبلان شمالی اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پلیس آگاهی شد.

سرهنگ صادقی پور گفت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن کردن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha