۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۱
کد خبر: 85456598
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

آغاز برنامه های هفته کار و کارگر در پاکدشت با گلباران مزار شهدا

پاکدشت -ایرنا -همزمان با ایام هفته کار و کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی ، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدادر شهرستان پاکدشت انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت، فاضل کارخانه فرماندار شهرستان و سایر مسئولان در محل مزار مطهر شهدای والامقام گمنام در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا برگزار شد.

در این مراسم، ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا با ذکر فاتحه و صلوات و با تقدیم شاخه‌های گل، یاد و خاطره فداکاری‌های رزمندگان اسلام و شهیدان کارگر را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

آغاز برنامه های هفته کار و کارگر در پاکدشت با گلباران مزار شهدا

فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری اظهار داشت: نقش بی‌بدیل کارگران در ایران اسلامی ستودنی است، چرا که این تلاشگران مؤمن و انقلابی علیرغم برخی مشکلات ، علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی حضوری حماسه آفرین داشته و شهدای بسیاری نیز از این قشر خدوم تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

کارخانه افزود: کارگران همراه و همگام با ملت ایران در تمام صحنه های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حضور گسترده داشتند و حمایت از این قشر زحمتکش از وظایف اصلی مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: کارگران ،همواره همگام با ملت ایران در تمام صحنه‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، حضور گسترده داشتند.

آغاز برنامه های هفته کار و کارگر در پاکدشت با گلباران مزار شهدا

همزمان با ایام هفته کار و کارگر ،برنامه دیدار و گفتگوی حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرستان، فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت،فرهاد بشیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان با خانواده بزرگوار شهید والا مقام حسین چوزوکلو برگزار شد.

شهرستان پاکدشت در جنوب شرق پایتخت و در مسیر بزرگراه امام رضا علیه السلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha