۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85456631
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حرکات نمایشی جان راکب موتورسیکلت را در گیلان گرفت

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبر: 85456631
حرکات نمایشی جان راکب موتورسیکلت را در گیلان گرفت

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از تصادف دلخراش یک دستگاه خودرو باری نیسان با موتورسیکلت در شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و گفت: در این حادثه راکب موتورسیکلت جان‌ باخت.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ امیر طالبی روز پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در شهرستان صومعه‌سرا، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در آدرس اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد راکب یک دستگاه موتورسیکلت به علت حرکات نمایشی(تک چرخ زدن) نقش بر زمین شده است، افزود: یک دستگاه خودرو باری نیسان که پشت موتورسیکلت در حال حرکت بوده به قصد فرار از حادثه با جدول وسط بلوار برخورد و پس از واژگون شدن از قسمت بار بر روی راکب جوان افتاده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان بیان کرد: در این حادثه شدید متاسفانه راکب موتورسیکلت که جوانی ۲۱ ساله و فاقد گواهینامه بوده به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان سپرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارشناسان علت تصادف را نقض ماده ۲۰۹ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی مبنی بر ممنوعیت انجام هرگونه حرکات نمایشی از سوی راکب موتورسیکلت تشخیص دادند.

سرهنگ طالبی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: راکبان موتورسیکلت باید هنگام رانندگی از حرکات نمایشی خودداری کرده و از کلاه‌ایمنی نیز استفاده کنند.

کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال ملزومات قنادی قاچاق در رشت

به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۳۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال ملزومات قنادی قاچاق داخل یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

سردار حسین حسن‌پور با بیان اینکه در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با بررسی به‌عمل آمده محل دپو ملزومات قنادی قاچاق را داخل یک شرکت در شهر رشت شناسایی کردند، افزود: در بازرسی از انبار این مکان ۳۲۴ قلم انواع ملزومات قنادی قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان، ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال عنوان و بیان‌ کرد: در این خصوص متهم ۳۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha