۴۴۵ میلیارد ریال کمک برای رهایی زندانیان فارس/ ۹۵۰ خانواده چشم انتظار نیک اندیشی خیرین

شیراز -ایرنا-مدیرکل زندانهای استان فارس با اشاره به رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه این استان فارس و کمک ۴۴۵ میلیارد ریالی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس،گفت: کماکان ۹۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در این استان منتظر کمک و نیک اندیشی خیرین برای بازگشت به آغوش خانواده هستند.

اسحاق ابراهیمی پنجشنبه در این باره به ایرنا گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستانهای تابعه استان برگزار شد که در این جشنها، خیران کمک های خود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ارائه کردند.

رییس ستاد دیه استان فارس با اعلام مطلب فوق افزود: در نتیجه این جشنها که با حضور و استقبال ارزشمند جامعه خیرین و مسئولین محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

اسحاق ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندانهای فارس با کمک خیران آزاد شده اند افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندانهای استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مردم هستند.

وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم عنوان کرد و گفت: بیش از ۶ هزار تراکنش تا کنون انجام و نزدیک به هفت میلیون تومان در این بخش جمع آوری شده است، کمک های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده ، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهنگی نوع دوست و فرهنگساز استان خواهد بود.

شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمکهای مردم شریف برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدا شادی به خانواده های بی پناه آنان است، افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha