۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85456706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت چهار هزار و ۳۲۸داوطلب آزمون سراسری در کاشان

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبر: 85456706
رقابت چهار هزار و ۳۲۸داوطلب آزمون سراسری در کاشان

کاشان - ایرنا - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش گفت: چهار هزار و ۳۲۸ داوطلب آزمون سراسری از امروز (پنجشنبه ) با برگزاری آزمون گروه آزمایشی انسانی و ریاضی طی ۲ روز در این دانشگاه به رقابت می‌پردازند.

دکتر مصطفی زاهدی فر روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری آزمون سراسری گروه آزمایشی ریاضی و فنی در دانشگاه کاشان به خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع داوطلبان آزمون سراسری در این شهرستان ۲ هزارو ۶۹۱ داوطلب زن و هزار و ۶۳۷ داوطلب مرد هستند که در پنج گروه آزمایشی هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به رقابت یک‌ هزار و ۸۶۶ داوطلب در گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی افزود: از مجموع داوطلبان شرکت‌کننده در این گروه های آزمایشی، هزارو ۶۲ داوطلب زن و بقیه مرد هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان بیان کرد:عصر امروز هم ۳۳۲داوطلب در گروه آزمایشی زبان های خارجی با یکدیگر به رقابت می پردازند،از این تعداد۲۴۹ داوطلب زن و بقیه مرد هستند.

زاهدی گفت: در گروه آزمایشی هنر ۳۳۲داوطلب به رقابت با یکدیگر می پردازند که از این تعداد ۲۴۹داوطلب زن و بقیه مرد هستند.

به گفته زاهدی، روز جمعه (فردا) یک هزارو ۷۵۸ داوطلب شامل هزارو ۱۳۲ زن و۶۲۶ مرد در گروه آزمایشی علوم تجربی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی اظهار کرد:این رقابت ها در ۲ ساختمان دانشکده های علوم انسانی و ادبیات و زبان های خارجه برگزار می شود و امکانات سرمایشی،نور و صدا برای رفاه حال داوطلبان تامین شده ، ۲۳۰نفر عوامل اجرایی، برگزاری آزمون ایمن در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان را بر عهده دارند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha