ناکامی سارق مامور نما در آخرین سرقت/دستگیری ۳۴ نفر از حاملان سلاح سرد در بهارستان

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری سارق مامور نما در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ مجید عسکری‌نیا روز پنجشنبه در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مامور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

سرهنگ عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق در بازجوئی های پلیس به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۳۴ نفر از حاملان سلاح سرد در بهارستان

فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری ۳۴نفر از حاملان سلاح سرد و کشف ۳۴ تیغه سلاح سرد در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ عسکری نیا با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز بهارستان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد.

وی افزود: این طرح با مشارکت رده های مختلف انتظامی و اطلاعاتی به اجرا در آمد و تعداد ۳۴ نفر حاملان سلاح سرد و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه ۳۴ قبضه سلاح سرد از این افراد کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون و شدت لازم برخورد خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha