۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 85456741
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

بخش بیماران نیازمند به مراقبت های خاص در همدان بهره برداری شد

همدان- ایرنا- همزمان با هفته سلامت بخش بیماران نیازمند به مراقبت های خاص و اتاق عمل در بخش آی وی اف بیمارستان فاطمیه شهر همدان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،بخش بیماران نیازمند به مراقبت های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران "اچ‌. دی.او"، "پرگ لمسی" (بیماران فشار خون بالا)، "اکلمسی" ، "هلپ" (بیماران پرخطر)، "خونریزی شدید"، "آی.تی. پی" (پلاکت پایین)، "بیماران دارای تشنج" و ۶ تخت دیگر برایدبیماران داخای است.

رییس بیمارستان فاطمیه همدان در جمع خبرنگاران بیان کرد: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت اما راه اندازی بخشی بدای مداقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می رسید.

دکتر شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز ، صورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

متخصص فلوشیپ نازایی ادامه داد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی های زنانه دارند پذیرش می شوند.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت های خاص در همدان بهره برداری شد

دکتر پیله ور ادامه داد: در این مرکز یکسری مراقبت خاص انجام می شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی.سی.یو استفاده شود.

وی همچنین درباده بهره برداری بخش جراحی های مرکز "آی.وی.اف" گفت: در حال حاضر این بیمارستان یک اتاق عمل اصلی برای عمل های جراحی لاپاراسکپی و هیستروسکپی و جراحی های زنان دارد.

رییس بیمارستان فاطمیه همدان افزود: اما ایجاد یک مرکز جراحی لاپاراسکپی و هیستروسکپی در بخش درمان ناباروری برای بیماران ناباور نیاز بود.

دکتر پیله ور ادامه داد: چرا که این طیف از بیماران در این محل پرونده تشکیل دادند و به شرایط اینجا عادت کرده و تمایل دارند پزشک خودشان در بخش ناباروری، جراحی لازم را برای درمان آنها انجام دهد.

وی ادامه داد: بنابراین این اتاق عمل در ساختمان جدید تجهیز شد که از یک هفته پیش جراحی های بیماران نابارور در این محل انجام می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha