امام جمعه ارومیه: دستگاه قضا تابلو اعتماد و اطمینان مردم به نظام اسلامی است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تمجید از عملکرد دادگستری استان در بخش های مختلف گفت: دستگاه قضا تابلو اعتماد و اطمینان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز پنجشنبه در نشست فصلی روسا و دادستان های حوزه های قضایی و شورای معاونان دادگستری کل آذربایجان غربی افزود: کار در دستگاه قضایی کار شاق و پرمخاطره ای است و مردم قدردان تلاشهای مجاهدانه کارکنان دستگاه قضایی که در سنگر احقاق حق تلاش می کنند، هستند.

وی اضافه کرد: به یقین این مجاهدت ها ذخیره آخرت کارکنان دستگاه قضایی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: زمینه خدمت و عمل صالح در دستگاه قضایی بسیار فراهم است و کارکنان این نهاد مهم جامعه با احقاق حق و تکریم مراجعان نقش مهمی در جذب سرمایه های اجتماعی برای این نظام مقدس دارند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: برای جهش تولید نیاز به رفع موانع تولید است که دستگاه قضایی در رفع بسیاری از این موانع نقش تأثیرگذاری داشته و در طول این سال ها نیز به خوبی نشان داده که در لبیک عملی به فرمان معظم له پای کار است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی هم در این نشست گفت: کارکنان دستگاه قضایی استان از همه لحاظ در سطح کشور بی نظیر هستند و مسیر حرکت همکاران در دستگاه قضایی جلب رضایت خدا و مردم است.

ناصر عتباتی افزود: تلاش بر این است که به معنا و مفهوم واقعی جلب رضایتمندی ایجاد کنند و علاوه بر احقاق حق، نقش موثری در حمایت از تولید، حفاظت از حقوق عامه و بیت المال داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha