رشد ۲ برابری کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران استان تهران

ملارد - ایرنا - علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از کسب ۲۵ درصد از سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط ورزشکاران استان تهران خبر داد و گفت: این تعداد سهمیه نسبت به المپیک ۲۰۲۰ توکیو ۲ برابر شده است.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران روز پنجشنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان ملارد این موفقیت را مرهون فعال سازی و حمایت از قهرمانان در شهرستان های استان تهران عنوان کرد و افزود: تلاش داریم وظایف و ماموریت های محوله در حوزه ورزش و جوانان را با همکاری دستگاههای شهرستانی به نحو شایسته عملیاتی کنیم.
وی خاطرنشان کرد به همین منظور در هرسال ۲ بار به همراه معاونین به شهرستانهای استان سرزده و از نزدیک ضمن ارتباط رودررو با ورزشکاران و مدیران باشگاهها ، نقطه نطرات انها را شنیده و برای رفع مشکلات بکار می بندیم.
جوادی اضافه کرد با پیگیری های صورت گرفته بیش از ۸۰ درصد از مصوبات جلسات شورای ورزش در شهرستانها عملیاتی شده و موضوعات جدید در دستور کار قرار گرفته است .
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضرورت تداوم شرایط رشد و توسعه ورزش در استان تهران را یادآور شد و گفت در این جلسات از همفکری و نقطه نظرات قهرمانان ، پیشکسوتان ، سمن ها و گروههای مردمی برای بهبود سطح کمی و کیفی ورزش در استان تهران استفاده می نماییم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در سفر نیمروزی به شهرستان ملارد ضمن برگزاری جلسات جداگانه با روسای هیات های ورزشی و قهرمانان ،از تعدادی از پروژه های نیمه تمام ورزشی این شهرستان بازدید کرد.

توسعه ورزش همگانی و نگاه ویژه به مدال آوران اولویت اول ورزش باشد

سرپرست فرمانداری ملارد نیز در این نشست گفت: انتظار داریم با توجه به ظرفیت ها واستعدادهای موجود در شهرستان ملارد، زمینه توسعه هرچه بیشتر ورزش های همگانی فراهم شود.

امین اسدی افزود: ورزش مقوله ای مهمی است که علاوه بر سلامت جسم و روح، تاثیر بسزایی در ارتقاء ارزش های اخلاقی و انسانی در جامعه دارد. وی بر حمایت مادی و معنوی از مدال آوران و کسب کنندگان سهمیه های المپیکی تاکید کرد

وی افزود: اداره ورزش به عنوان متولی این حوزه می تواند با برنامه ریزی و ارائه تسهیلات مناسب جوانان را برای پرداختن به ورزش سوق دهد، گام بردارد.

اسدی در ادامه با بیان اینکه ورزش نقش مهم و تاثیر گذاری در کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از هیجانات درونی وسرریز شده،افراد دارد، اظهار داشت: مسئولان ورزش باید در کنار توسعه امر ورزش معتقد به فرهنگ و مبانی فرهنگی نیز باشند و در حوزه کاری خود ارزش هالی اخلاقی و پهلوانی را بین ورزشکاران ترویج دهند.

تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان ملارد از دیگر برنامه های سفر مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به این شهرستان بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha