۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85285986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدور اولین مجوز رسمی باشگاه ورزشی فوتبال شهرستان ملارد

ملارد -ایرنا - با پیگیری های صورت گرفته از سوی اداره ورزش و جوانان و شهرستان ملارد ، آرش گستران اولین مجوز رسمی باشگاه فوتبال شهرستان ملارد را کسب نمود.

به گزارش ایرنا در حال حاضر "آرش گستران " اولین و تنها باشگاه فوتبال دارای مجوز از کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سطح شهرستان ملارد می باشد که مراحل اداری و قانونی آن از طریق درگاه ملی صدور مجوزها صورت گرفته است .

شهرستان ملارد دارای ۱۱۰ باشگاه خصوصی و بیش از ۲۰ هزار وزرشکار سازمان یافته می باشد.

به گفته ضابطیان رییس اداره ورزش و جوانان ملارد ،این شهرستان را می توان مهد کاراته بانوان کشور دانست و در وزرشهای رزمی جزو شهرستانهای دارای رتبه استان تهران می باشد.

پیش از این فرماندار ملارد گفت: برای استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، هر فعالیت ورزشی در شهرستان باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، جابر کریمی در نشستی با رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیات های ورزشی شهرستان ملارد اظهار داشت: تاکید ما براین است که باید در کنار برنامه‌های ورزشی پیوست فرهنگی وجود داشته باشد و از ظرفیت های فرهنگی شهرستان در برگزاری برنامه‌های ورزشی استفاده شود.

وی با بیان اینکه شهرستان ملارد دارای ظرفیت بالا برای تربیت قهرمانان ملی، بین المللی و جهانی در رشته های مختلف ورزشی است، خاطرنشان کرد: هرچند در سال ۱۴۰۱ اقدامات ارزشمند و خوبی در حوزه ورزش صورت گرفته، اما امیدواریم در سالجاری با عنایت به افزایش سرانه هایی که با افتتاح چندین طرح در ایام الله دهه فجر سال گذشته داشتیم اقدامات شایسته‌تری در این زمینه انجام شود.

این مسئول ادامه داد: ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در سلامت فردی و اجتماعی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی دارد که باید برای توسعه آن برنامه داشت.

کریمی افزود: توقع داشته و داریم ورزش همگانی در سطح شهرستان گسترش یابد و امکانات ورزشی عادلانه در اختیار هیات های ورزشی قرارداده شود.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha