۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85456824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خرده فروشان مواد افیونی در کیش دستگیر شدند

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸
کد خبر: 85456824
خرده فروشان مواد افیونی در کیش دستگیر شدند

کیش- ایرنا- رییس پلیس پیشگیری و عملیات کیش گفت: طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون گذشته با قدرت و قوت از ابتدای امسال در کیش در حال اجرا است و در همین راستا خرده فروشان مواد افیونی در این جزیره دستگیر شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «سید مسعود میر حسینی» با اعلام خبر فوق اظهار کرد: یکی از اولویت‌های فرماندهی انتظامی ویژه کیش برخورد با خرده فروشان مواد افیونی در سطح محلات آلوده است که به صورت مستمر و شبانه روزی از سوی پلیس دنبال می‌شود.

رییس پلیس پیشگیری و عملیات کیش افزود: در زمینه برخورد با افرادی که در سطح محلات، پارک‌ها و مناطق آلوده اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می‌کنند اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس پیشگیری با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت و به صورت مستمر طرح‌های پاکسازی در محیط‌های آلوده اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری و با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی، اجرای طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت، گفت: در همین راستا 18 نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی از کیشوندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش موادمخدر را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha