۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۲
کد خبر: 85456875
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

محموله ۲۹ کیلویی تریاک در ساوه توقیف شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۲
کد خبر: 85456875
محموله ۲۹ کیلویی تریاک در ساوه توقیف شد

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری یکی از سوداگران مرگ و کشف بیش از ۲۹ کیلو مواد افیونی از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبی جمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ساوه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل و جابه جایی محموله ای مواد افیونی توسط یک قاچاقچی با یکدستگاه خودرو مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل یکی از محورهای مواصلاتی در شهرستان ساوه، سرانجام خودرو سواری تیبا حامل مواد مخدر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت کنترل و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: در نهایت در یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی، خودروی حامل مواد مخدر توقیف و در بررسی دقیق از آن، مقدار ۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو ها جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ جمالی با اشاره به توقیف خودرو و دستگیری متهم در عملیات ماموران پلیس این فرماندهی افزود: پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و هرگز اجازه نخواهند داد مخلان آرامش عمومی به اهداف خود برسند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha