۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۱۹
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85456978
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

مدیر حج و زیارت سمنان: اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال از سرگرفته شد

شاهرود - ایرنا - مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: اعزام ۱۷۰ نفر در قالب ۲ کاروان استان پس از وقفه ۹ ساله به حج عمره مفرده از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قدرت الله چتری پنجشنبه شب در حاشیه اعزام کاروان زیارتی از شاهرود در جمع خبرنگاران افزود: این کاروان ۸۵ نفره امشب از شاهرود به تهران عزیمت می‌کنند و صبح فردا (جمعه) به سمت سرزمین وحی عازم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شد، اظهار کرد: یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان(شاهرود) و کاروان دیگری برای غرب(سمنان) در نظر گرفته شد.

چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار کرد: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند.

مدیر حج و زیارت استان سمنان یادآور شد: در این دوره فقط از افرادی که دوره قبل در کاروان‌ها ثبت نام قطعی داشتند، به ترتیب اولویت اطلاع‌رسانی ثبت نام به عمل آمد.

چتری با بیان اینکه فرودگاه‌های بین‌المللی شاهرود و سمنان برای اعزام زائران عتبات و حج ظرفیت مناسبی است، تصریح کرد: پیگیری‌های لازم جهت اعزام حج عمره سال آینده از طریق این ۲ فرودگاه در دستور کار قرار دارد.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha