۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۲۷
کد خبر: 85046834
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هشت کاروان برای اعزام زائران تمتع استان سمنان برنامه‌ریزی شد

سمنان - ایرنا - مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: زائران خانه خدا در این استان طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در قالب هشت کاروان به حج تمتع ۱۴۰۲ مشرف می‌شوند.

خلیل دلپاک روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: حجاج سال ۱۴۰۲ از استان سمنان در قالب ۶ کاروان به صورت مدینه قبل و ۲ کاروان در مدینه بعد به حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی افزود: سهمیه استان سمنان برای اعزام به حج تمتع ۱۴۰۲، یکهزار و ۱۳۰ نفر و اولویت نخست (مشمولان تشرف) افرادی هستند که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی و وجوه مربوط را واریز کرده‌اند، اما به دلیل لغو حج در آن سال موفق به تشرف نشدند و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند.

مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه درصورت مراجعه نکردن این افراد، برای تکمیل ظرفیت‌ خالی کاروان‌ها، اولویت‌های بعدی فراخوان خواهند شد، اظهار کرد: این استان ۱۴ هزار ودیعه‌گذار حج تمتع دارد که یکهزار و ۱۳۰ نفر سهمیه استان سمنان در حج تمتع ۱۴۰۲ است.

دلپاک ادامه داد: اولویت دوم ثبت‌نام کنندگان همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا پایان اسفند ۱۳۸، اولویت سوم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا پایان فروردین ۱۳۸۶ و اولویت چهارم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا پایان اردیبهشت ۱۳۸۶ است.

مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: متقاضیان اعزام برای سفر حج تمتع سال ۱۴۰۲ باید دارای گذرنامه با تاریخ اعتبار دست کم یکم دی ۱۴۰۲ باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۲۱ دفتر حج و زیارت در استان بیش از ۷۰۲ هزار نفری سمنان فعالیت دارد.

امسال پنج کاروان حجاج از استان سمنان در قالب کاروان های ۸۵ نفره، ۱۱۵ نفره و ۱۳۵ نفره به صورت مدینه قبل و مدینه بعد به حج تمتع اعزام شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha