پیروزی مس مقابل پیکان در ضربات پنالتی؛ تداوم طلسم شکست‌ناپذیری رفسنجانی‌ها

کرمان - ایرنا - در حالی تیم فوتبال مس رفسنجان در ضربات پنالتی مرحله یک شانزدهم جام حذفی با نتیجه پنج بر چهار مقابل پیکان تهران به برتری رسید و به جمع هشت تیم پایانی این رقابت‌ها صعود کرد که پیکان در ۶ رقابت رودررو موفق به شکست مس نشده و رفسنجانی‌ها با این سرمربی هنوز نباخته اند.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران در حالی از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه عصر امروز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که ۲ تیم باید بر سر پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم جام حذفی و یا حذف از این رقابت‌ها می‌جنگیدند.

محمدمهدی محبی در ۱۵ دقیقه آغازین و نخستین فرصت جدی این بازی برای مس رفسنجان گلزنی کرد اما داور به نشانه آفساید در سوت خود دمید و این گل را مردود اعلام کرد.

در حالی که فشار حملات مس رفسنجان در حال افزایش بود که سعید واسعی با یک پاس رو به عقب جلال الدین علی محمدی را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز بدون تعلل و با یک شلیک تماشایی موفق به ثبت نخستین گل در دقیقه ۳۲ این بازی به نفع میزبان شد.

تیم فوتبال مس رفسنجان تا پایان نیمه نخست این بازی با چهره تیمی برنده و پیکان تا این لحظه شکست خورده به رختکن رفتند تا شاهد اندیشه های مربیان ۲ تیم و تاثیر آن بر نیمه دوم این بازی باشیم.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که در دقیقه ۴۸ این مسابقه سرانجام حمله تیم فوتبال پیکان تهران نتیجه داد؛ حرکت از جناح راست نیما احمدی توپ را در عمق و نزدیک تیر دوم دروازه به ابوالفضل زمانی رساند و این بازیکن در فاصله کمتر از یک متر توپ را به تور دروازه مس چسباند تا نتیجه به تساوی یک بر یک تا اینجای کار تغییر یابد.

دقایق پایانی نیمه دوم بازی در حالی شمار حملات مس رفسنجان رو به افزایش بود، تک به تک دقیقه ۷۰ فرشید باقری و همچنین ضربه سرکش واسعی و محبی در وقت های اضافه نیمه دوم نیز با دفع دروازه بان پیکان به گل دیگری تبدیل نشد تا ۲ تیم این بار با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند و ۲ تیم پس از استراحت کوتاهی توان و شانس خود را در وقت های اضافه امتحان کنند.

وقت های اضافه این بازی نیز گلی برای هیچ کدام از تیم ها به همراه نداشت و در ضربات پنالتی نیز مس رفسنجان با نتیجه پنج بر چهار موفق به پیروزی مقابل پیکان در این رقابت شد.

غلامرضا ثابت ایمانی پنالتی نخست پیکان تهران را از بالای دروازه به بیرون فرستاد اما سامان نریمان جهان، علی قربانی، سید محمد ستاری و آرش هاشمی پنالتی های خود را برای پیکان به گل تبدیل کردند.

سجاد شهباززاده، سعید واسعی، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، میثم تیموری هر پنج پنالتی خود را برای مس رفسنجان گل کردند تا مس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

سابقه بازی های مس و پیکان

۲ تیم فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران پنج بار تا پیش از این بازی روبروی یکدیگر قرار گرفته بودند که ۲ بازی با تساوی و سه بازی با پیروزی مس رفسنجان خاتمه یافته بود اما پیکان تا کنون موفق به پیروزی مقابل مس نشده بود.

بازی رفت ۲ تیم در چارچوب رقابت های لیگ برتر نیز با نتیجه یک بر صفر به نفع مس رفسنجان و بازی برگشت با نتیجه ۲ بر ۲ تساوی در اوج فرصت سوزی رفسنجانی ها به پایان رسید.

تیم فوتبال مس رفسنجان ۲ پیروزی و سه تساوی از پنج بازی گذشته خود در لیگ برتر کشور کسب کرده در حالی که سهم پیکان از این بازی ها ۲ برد، ۲ تساوی و یک شکست بوده است.

همچنین محرم نویدکیا از زمان هدایت مس رفسنجان هیچ شکستی نداشته و از این حیث نیز یک طلسم نباختن از خود به جای گذاشته است.

ترکیب مس و پیکان

شاگردان محرم نویدکیا در تیم فوتبال مس رفسنجان برای بازی مقابل پیکان تهران حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده بودند.

اما در آنسوی میدان رضا عنایتی برای بازی مقابل مس رفسنجان جوانان خود را به خط کرده بود، محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم به عنوان یکی از جوان ترین تیم‌های این روزهای پیکان راهی میدان شدند.

پیروزی مس مقابل پیکان در ضربات پنالتی؛ تداوم طلسم شکست‌ناپذیری رفسنجانی‌ها

حواشی بازی

هواداران مس رفسنجان در بین ۲ نیمه علی اصغر صادقی نسب بازیکن رفسنجانی تیم فوتبال پیکان تهران را تشویق کردند، این بازیکن سابقه بازی در مس را دارد.

همچنین عصر امروز در حاشیه دیدار جام حذفی تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران، به مناسبت هفته جهانی کارگر، مراسم تجلیل از کارگران بازنشسته مجتمع مس سرچشمه رفسنجان باحضور مسئولان برگزار شد.

محمد بختیاری، رضا سریدانی، محمد عباس‌ آبادی، محمدعلی سنجری، حسین فاتحی و اسدالله بلوچ، به عنوان جمعی از کارگران پیشکسوت و بازنشسته مجتمع مس سرچشمه رفسنجان قدردانی شد.

همچنین دقایق پایانی بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران بارش باران آغاز شده بود و بازیکنان دقایقی زیر هوای بارانی رفسنجان بازی کردند.

پخش زنده تلویزیونی بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بین تیم های مس رفسنجان و پیکان تهران به بهانه های مختلف ازجمله پخش خبر توسط شبکه استانی کرمان قطع شد تا این شبکه یک بار دیگر مخاطبان ورزش دوست خود را نادیده بگیرد.

تیم فوتبال مس کرمان هم فردا(جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف چادرملو اردکان می رود و گل‌گهر سیرجان نیز در شیراز مهمان فجر سپاسی این شهر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha