۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85457126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشادت مردم سنندج برای آزادسازی شهر از دست ضدانقلاب تبیین شود

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی این شهر از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی شامگاه پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش، انتقال حقایق مکتوب رشادت مردم سنندج در برابر ضدانقلاب است.

وی یکی دیگر از اهداف برگزاری همایش آزادسازی سنندج را مقابله با روایت سازی جعلی ضد انقلاب بیان کرد و افزود: حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تلاش ما این است که همایشی غنی از روایت‌های صحیح برگزار شود؛ چون مردم کردستان دارای بالاترین سطح شعور سیاسی هستند.

رمضانی یادآور شد: برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیات علمی استفاده شود.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های بعمل آمده، بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگان مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه ذکر خاطرات و فداکاری‌های پیشمرگان مسلمان هر سال باید به مردم یادآوری شود، افزود: این همایش در ابعاد استانی و ملی بازتاب خواهد داشت لذا با بهترین کیفیت باید برگزار شود.

همایش روز آزادسازی سنندج، ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha