امام جمعه تربت حیدریه:یکی از وظایف اصلی شوراها تحقق شعار سال است

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه ضمن گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شوراها و ۱۱ اردیبهشت روز کارگر گفت: مفهوم واقعی کار و خدمت رسانی به مردم، تلاش برای رفع مشکلات آنها و جامعه است و یکی از وظایف اصلی شوراهای اسلامی تحقق شعار سال است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی، در آیین سیاسی - عبادی این هفته نماز جمعه تربت‌حیدریه افزود: حدود ۱۵ ماه از عمر این دوره شورهای اسلامی باقی مانده و اعضای شورای اسلامی می‌بایست به کارها و همچنین وعده‌های باقی مانده خود عمل کنند.

وی ادامه داد: باید شاهد جهش در این زمینه باشیم و این گونه نباشد که کار را با هدف رأی آوری در دوره بعد انجام بدهند.

امام جمعه تربت حیدریه اختلاف سلیقه و تضارب آرا در بین اعضای شورای اسلامی را موجب تحول و رشد و بالندگی دانست و به اعضای شورای اسلامی گفت: مبادا این اختلاف سلیقه‌ها موجب بر زمین ماندن کارها بشود.

معلمی همچنین ضمن گرامیداشت روز کارگر، از امنیت شغلی و تامین بیمه و حقوق بازنشستگی به عنوان مهمترین دغدغه کارگران یاد کرد.

وی اظهار کرد: یکی از جاهایی که به تقویت تخصص کارگران و به تبع آن امنیت شغلی‌شان کمک می‌کند مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای است و این مراکز باید تقویت شوند.

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: برختی تصورشان از کار، پشت میز نشینی و همچنین یافتن شغلی با زحمت کم و حقوق زیاد و به اصطلاح به دنبال "نازکی نان" هستند.

معلمی تصریح کرد: کار، ممکن است دارای سختی و مشقت زیاد باشد، اما افراد نباید به این دلیل بگویند در کشور کار نیست و بر این اساس آمار بیکاری را در جامعه بالا نشان دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha