امام جمعه ساری: عملیات وعده صادق اُبهت پوشالی اسراییل را در هم شکست

ساری-ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به اینکه اسراییل غاصب و هم پیمانانش با چهره سازی از خود اُبهت درست کرده بودندگفت که عملیات وعده صادق باعث شد تا این اُبهت ساختگی صهیونیسم در نوردیده شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: هنوز مظلومان غزه زیر چکمه های ظلم و ستم صهیونیسم هستند و تا زمانی ظالم به ظلم ادامه می دهد باید مظلومان را حمایت کنیم.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق دنیا را از بُعد علمی و فناوری مبهوت کرده است چرا که موشک های ایران توانست از لایه های مختلف پدافندی و رهگیری اسراییل عبور کند.

امام جمعه ساری اظهار داشت:بُعد دیگر این عملیات به تصویر کشیدن اراده و عزم ملت ایران است که نشان داد به لانه فساد و تفرقه میان امت اسلام و مرکز صهیونیسمی حمله می کند تا انتقام بگیرد جاییکه هیچکس نگاه چپ کردن به آن را نداشته است.

وی اظهار داشت: این اراده و جرات بسیار مهمتر از خود عملیات، صنعت و علم به کار رفته است و ملت ایران و ملت های منطقه مصمم تر از گذشته تا اسراییل غاصب از روی زمین برداشته و قدس شریف را آزاد کند.

آیت الله محمدی لایینی گفت: تحقق شعار امسال جهش تولید قطعا با کار و کارگران از بخش مردم بیشتر دیده شوند و مورد توجه قرار گیرند که از آن جمله این بخش های کارگری موثر تعاونی ها، بنگاههای خرد، کشاورزی و مشاغل خانگی هستند.

وی با اشاره به اینکه جدی ترین مطالبات عموم مبارزه با فساد و برچیده شده بساط این رویه در نهادها و ادارت است و گفت که مدیران و آحاد مردم باید مراقب باشند تا آلوده به فساد نشوند تا با آن بتوانند مبارزه کنند.

امام جمعه ساری اهل فساد بدنبال حاشیه دار و مشکل دار کردن افراد هستند و برای اینکه مسوولان مبارزه با فساد باید کارشان را درست انجام دهند تا با آلودگی ها و فساد مبارزه کنند.

وی ضمن تذکر به دست اندرکاران جذب معلمان و حوزه های علمیه افزود: کرسی معلمی باید از شایستگی و لیاقت خاصی برخودار است و هرکسی صلاحیت قرار گرفتن در این کرسی نیستند چرا آنها پرورش دهنده نسل آینده هستندو انتخاب این افراد خیلی مهم حساسیت و اهمیت خاصی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha