۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۳
کد خبر: 85441952
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ساری: برخورد با سوداگران جنگل‌های هیرکانی ضروری است

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: جنگل‌های هیرکانی میراث چند میلیون ساله برای کشور است که مبارزه و برخورد قاطع با متجاوزان و تخریب کنندگان این ثروت بسیار گرانبها توسط دستگاه قضایی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری با اشاره به پیشینه چند میلیون ساله جنگل های هیرکانی مبارزه و برخورد قاطع با متجاوزان و تخریب کنندگان را مطالبه مهم از دستگاه قضایی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: جنگل‌های هیرکانی میلیون‌ها سال در شمال کشور می درخشند و باید با سودجویان متصرفان از سوی دستگاه قضائی برخورد قاطع و بازدارنده شود.

آیت الله محمدی لائینی در ادامه گفت: مردم ایران در کنار رهبر و امام خود تا آخر ایستاده‌اند و همانند کوفیان نیستندکه امام خود را تنها بگذارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با توجه به در پیش بودن روز ارتش بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تا کنون برای حفظ امنیت کشور نقش ارزشمندی داشته است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه حوادث جاده ای بیش از ۷۰۰ کشته در نوروز امسال به جای گذاشته است، ادامه داد: بیشترین علت حوادث رانندگی خواب آلودگی و سرعت غیر مجاز است و باید در این زمینه مراعات و توجه بیشتری داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدرشناسی از تلاش‌های نیروی انتظامی در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این راستا شهدای زیادی را تقدیم کرده است و این عزیزان فداکار نیازمند حمایت و پشتیبانی برای مبارزه با ناهنجاری‌ها و هنجارشکنی‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: آلمان در حالی حمایت از اسرائیل را به عنوان یک اصل سیاست خارجی خود اعلام کرده است که این رژیم تاکنون جنایت‌های زیادی در کشتار مردم بی‌گناه و ستم دیده غزه و فلسطین انجام داده است، و حمایت از مظلومان سیاست اصلی و راهبردی ایران در سیاست خارجی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha