خدمات دولت سیزدهم در بخش بهداشت و درمان گلستان بی‌نظیر است

گرگان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: خدمات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان با اولویت نگاه به حوزه بهداشت و پیشگیری در سطح یک درمانی استان، بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سعید گل‌فیروزی روز جمعه در جمع نمازگزاران جمعه گرگان اظهار کرد: ساخت ۲۵ خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و پایگاه جامع سلامت شهری و روستایی، بخشی از خدمات دولت سیزدهم در گلستان است.

وی بیان کرد: ایجاد اولین مرکز جراحی قلب و نیز اولین مرکز نازایی سطح ۲ در گرگان و گنبدکاووس و نیز نصب و راه‌اندازی سه دستگاه آم.ار.آی (MRI) دولتی در گرگان، علی‌آباد کتول و گنبدکاووس بخش دیگری از اقدامات انجام شده در گلستان حوزه بهداشت و درمان است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل اولین مرکز نازایی سطح سه در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از خدمات ارزشمند دولت در حوزه بهداشت و درمان گلستان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دولت سیزدهم نیز در حوزه بهداشت و درمان برای این استان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه «توموتراپی» برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای بعد از ۲۰ سال در بیمارستان پنج‌ آذر گرگان کرد.

گل‌فیروزی افزود: اتمام فندانسیون بیمارستان جایگزین کودکان طالقانی گرگان و سرعت خوب پیشرفت نصب ستون‌های این بیمارستان و سرعت بخشیدن به تکمیل بیمارستان جایگزین پنج آذر مرکز استان با تصویب و تخصیص اعتبارات به موقع، از خدمات دیگر دولت در این بخش محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: خرید، نصب و راه‌اندازی یک دستگاه عکسبرداری شبکیه چشم نوزادان نارس در بیمارستان کودکان آیت‌الله طالقانی گرگان، نصب و راه‌اندازی دستگاه «اسپکت» به منظور مرحله‌بندی بیماری سرطان گوارش در گرگان نیز بخش دیگری از اقدامات دولت سیزدهم در گلستان به حساب می‌آید.

وی یادآور شد: مرکز درمانی دزیانی گرگان به عنوان یکی از بهترین مراکز و کلینیک درمانی کشور محسوب می‌شود که تنها در بخشی از آن ۱۰ تخت دیالیز و ۲۰ تخت شیمی‌ درمانی سرپایی ایجاد شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha