۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱
کد خبر: 85457406
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آستارا: نگهداری پروژه‌های افتتاح شده باید در اولویت باشد

آستارا- ایرنا- امام جمعه شهرستان آستارا گفت: نگهداری از پروژه‌هایی که افتتاح می‌شوند باید در اولویت برنامه‌های مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آستارا افزود: دیده می شود در بعضی مواقع در نقاطی از شهرستان پروژه هایی افتتاح و بعد رها می‌شود؛ این موضوع موجب از بین رفتن پروژه افتتاح شده می شود که در این خصوص باید تجدید نظر شود.

وی نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها را نیز تبریک گفت و ضمن انتقاد از وجود برخی اختلافات بین اعضای شوراها خاطرنشان کرد: اگر اختلاف نظر و سلیقه‌ها موجب تضارب آراء و افزایش بهره وری شود بسیار مفید و ارزشمند است؛ اما وقتی اختلافات به نزاع بیانجامد سبب سستی و عقب ماندگی است.

حجت الاسلام باقری ارومی آماده سازی بلوار شورا برای استفاده عموم مردم را بعد از مدتها تأخیر به فال نیک گرفت و اظهار کرد: بالاخره پس از مطالبه گری در تریبون‌های مختلف و پیگیری های برخی مسئولان این بلوار آماده افتتاح و بهره برداری است؛ اما تاکید می کنم نگهداری پروژه ها پس از افتتاح از اصل آن پروژه مهم‌تر است.

خطیب جمعه آستارا با گرامیداشت هفته سلامت، اقدامات انجام گرفته توسط دولت در این حوزه را شایسته تقدیر دانست و گفت: با توجه به شعار امسال که جهش تولید با مشارکت مردم نام گرفته است باید در حوزه سلامت به سمت مردمی سازی برویم و با ترویج اقدامات پیشگیرانه در حوزه بهداشت و مشارکت مردم در طرح های غربالگری ضریب سلامت در جامعه را افزایش دهیم.

حجت الاسلام باقری ارومی ادامه داد: در دولت سیزدهم شاهد اقدامات خوبی از سوی وزارت بهداشت بوده ایم و هستیم که نمونه بارز آن غربالگری هایی است که انجام می‌شود و خروجی خوبی در جامعه دارد.

وی ضمن گرامیداشت هفتم اردیبهشت، روز ایمنی و حمل و نقل نیز گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی از موثرترین راهکارها به منظور کاهش تصادف‌های جاده‌ای به شمار می رود .

امام جمعه آستارا همچنین در پیش بودن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفته و افزود: کارگران نیروهای اصلی و محرک چرخ اقتصاد کشور هستند و در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم باید انجام پذیرد نقش و اهمیت کارگران در تحقق شعار سال بیشتر آشکار می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم و روز عقیدتی و سیاسی در سپاه را گرامی داشت و گفت: رمز ماندگاری شهید مطهری، اندیشه او به عنوان یک مکتب و یک روش فکری و اعتقادی است و این مهم او را به عنوان یک الگو و یک متفکر جریان ساز همیشه زنده نگه داشته است.

حجت الاسلام باقری ارومی عملیات وعده صادق از سوی جمهوری اسلامی را موجب شکسته شدن هیمنه توخالی رژیم خبیث صهیونیستی عنوان کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha