استاندار هرمزگان: عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی به زودی آغاز می‌شود 

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس‌جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبرداد وگفت: عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز جمعه در حاشیه آغاز عملیات احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون در بندرعباس، اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه‌های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم و از محل سفر رییس جمهور به استان نیز اعتباران خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی، توسعه خطوط ریلی بندرشهیدرجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از طرح های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی ابراز کرد: این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه‌ی این بندر است.

بندر شهید رجایی بزرگترین به عنوان بزرگترین بندر تجاری و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

آغاز عملیات اجرایی طرح های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون بندرعباس

استاندار هرمزگان: عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی به زودی آغاز می‌شود 

استاندار هرمزگان به همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان و جمعی از مسوولان استانی و محلی، عملیات اجرایی طرح های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون بندرعباس را کلنگ زنی کرد.

پل خورگو بنا است با اعتباری افزون بر ۹۰۰ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

طرح احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون از مطالبات مردمی بوده که با اعتباری افزون بر ۴۵۰ میلیارد ریال قرار است ظرف مدت چهار ماه احداث و در هفته دولت سالجاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

این ۲ طرح جزو ۵۴ نقطه حادثه‌خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم به همراه داشته و اصلاح آن‌ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha