۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۱
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85457529
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه بحرین: مقاومت، شکست را به دشمن صهیونیستی تحمیل خواهد کرد

تهران- ایرنا- امام جمعه بخش مرکزی بحرین گفت: مقاومت همچنان در اوج اقتدار قرار دارد و رژیم اسرائیل و حامیانش را وادار به تسلیم شدن در برابر واقعیت و اعتراف به شکست خواهد کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از شبکه المنار لبنان، شیخ «محمد سنقر» در خطبه های نماز جمعه بحرین که در مسجد امام صادق (ع) منطقه دراز در غرب منامه برگزار شد، افزود: بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه می گذرد و نزدیک به چهل هزار فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند قربانی این حملات شده اند.

وی اظهار داشت: در پی این جنایات رژیم اسرائیل، دو برابر تعداد شهدا، زخمی شده اند و بیشتر ساکنان غزه از تخریب خانه‌ها، محله‌ها و اردوگاه‌های آوارگان، بی خانمان ماندند و از دسترسی به آب سالم، غذا، دارو و سوخت محروم شده اند.

امام جمعه بخش مرکزی بحرین افزود: متاسفانه جهان که در برابر این گستاخی و ددمنشی که در نهایت رذالت و پستی رژیم صهیونیستی است، درمانده ایستاده است و تماشا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به نیابت از کشورهای تاثیرگذار که به نظر می رسد منتظرند رژیم اسرائیل مقاومت را از بین ببرد، با حماس می جنگد، اظهار داشت: چیزی که موجب نگرانی این کشورها شده است اینکه هیچ کس در جهان از رژیم اسرائیل که حامی منافع آنهاست و تداوم نفوذ و هژمونی آنها را تضمین می کند، حمایت نمی کند.

شیخ سنقور با بیان اینکه کشورهای تأثیرگذار به مقامات تل آویو دستور داده‌اند که هر کاری را برای از بین بردن مقاومت انجام دهد، افزود: با این حال، واقعیت های هفت ماه گذشته نشان داده است که با وجود حمایت آشکار این کشورها، رژیم اسرائیل در این جنگ جنون آمیز قادر به دستیابی به اهداف و مقاصد خود نیست.

وی تاکید کرد که مقاومت همچنان در اوج اقتدار قرار دارد و رژیم اسرائیل و حامیانش را وادار خواهد کرد که واقعیت را بپذیرند و به شکست اعتراف کنند.

به گزارش رسانه های بحرین، مردم این کشور پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم غزه در خیابان های غرب منامه تظاهرات کردند و با سردادن شعارهایی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خواستار قطع روابط این کشور با این رژیم شدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین خواستار آزادی زندانیان سیاسی در این کشور شدند.

امام جمعه بحرین: مقاومت، شکست را به دشمن صهیونیستی تحمیل خواهد کرد

پیشتر نیز مردم بحرین در هفته های گذشته با برگزاری تظاهرات، خواستار توقف حملات ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه، تعطیلی سفارت این رژیم در بحرین و اخراج سفیر آن از منامه شدند.

مردم بحرین در حالی اقدام به برگزاری تظاهرات در حمایت از مردم مظلوم غزه کرده اند که مقامات این کشور ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با دلالی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا اقدام به امضای توافق عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل کردند و در پی آن سفارت این رژیم در منامه ایجاد شد.

حکومت بحرین همچنین با آمریکا و انگلیس در حملات هوایی علیه یمن که در حمایت از ملت فلسطین، کشتی های رژیم صهیونیستی و کشتی های عازم سرزمین های اشغالی را در آب های دریای سرخ هدف قرار می دهد، شرکت دارد.

با وجود نمایش مورد علاقه حاکمیت بحرین برای کنترل تمام عرصه ها و صداها، مردم موفق شده اند که شکاف های بزرگ موجود در این زمینه را به وضوح نشان داده و به آل خلیفه اعلام کنند که هیچ سازشی با صهیونیست‌ها نخواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha